Related Posts with Thumbnails

21.10.10

ο άντρας ο σωστός

Καλησπέρα σε όλους!! Είμαι ένας γατούλης 2 μηνών που επί δύο μέρες κρυβόμουν στη μηχανή ενός αυτοκινήτου...Από τη στιγμή που με παράτησαν στο δρόμο, φοβόμουν και εκεί ήταν το μόνο μέρος που το ένιωσα σα ζεστή φωλίτσα και αποφάσισα να ξαποστάσω. Έκανε κρύο, έβρεχε και όταν σταμάτησε να βρέχει βγήκα και εγώ σαν τα σαλιγκάρια, για να ξεμουδιάσω...Με περίμενε ένα χέρι δίπλα από το αυτοκίνητο, βρέθηκα σε μια γυναικεία αγκαλιά και μετά σε ένα σπίτι όπου φιλοξενούμαι προσωρινά.Δε χρειάστηκε να δουν αν είμαι κοριτσάκι ή αγοράκι...το προσωπάκι μου έδειχνε ξεκάθαρα πως είμαι ένα μικρό αντράκι. Και με ονόμασαν "ο άντρας ο σωστός!!" Ξαναβρήκα τα χάδια που είχα στερηθεί για μέρες, έφαγα πολύ πολύ,έπαιξα σαν παλαβός και μετά έριξα έναν ύπνο..Ντρέπομαι λίγο όταν βγαίνω φωτογραφίες
αλλά είναι επειδή είμαι άμαθος ακόμα και πρωτάρης σε αυτά τα θέματα. Οι προηγούμενοι με είχαν για πέταμα και όχι για φωτογραφίες...πηγαίνω μόνος μου στη λεκάνη με την αμμο μου,έμαθα καλούς τρόπους συμπεριφοράς και μου αρέσει πολυ να κάνω τουμπίτσες και να με ζουλάει το χέρι της μαμας μου...έχω πανέξυπνα πρασινα-γκρι ματακια έτοιμα να εξερευνήσουν τον κόσμο όλο. Με αποπαρασίτωσαν με έπλυναν με ζεστό πανάκι, με χτένισαν, είμαι υγιής και πλέον έτοιμος να υιοθετηθώ. Να βρω επιτέλους και εγώ την πραγματική αγάπη...Αν είστε λοιπόν διατεθημένοι να με αγαπήσετε, να με ζουλάτε ασταμάτητα, να με φροντίζετε, να με έχετε κορώνα στο κεφάλι σας και να με στειρώσετε όταν μεγαλώσω, τότε τηλ στο 6944 280 391.
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την αγγελιούλα μου.

No comments: